PMU logga

PMU logga
Finjagatan 2 Hässleholm 0451-89820 sh@pingstkyrkanhassleholm.se www.pmu.se/secondhand

onsdag 20 januari 2016

Glöm inte!

Glöm inte att pingstkyrkans secondhand inte bara är en plats för att fynda fina grejer, utan även en plats att personligen bli befriad från de där sakerna som man inte använder som bara tar plats i skåpen. Det kan även ibland vara skönt att få någon som kommer och hämtar möbler och lådor när en släkting har gått bort. Hör av er till oss på 0451-89820 eller kom själva förbi med era grejer. Det lilla för dig kan bli det stora för någon annan. Personligen är jag rätt så förtjust i gamla grejer. Min man säger: för varje grej du släpar hem ska en annan åka till secondhand! Det är en rätt så god princip att ha för att inte hemmet ska bli överfullt. Dock tror jag inte alltid jag är så bra på att följa det. Det är nog dags att gå hem och rensa... Kan vi inte alla se år 2016 som ett år då vi alla rensar ut vara skåp, källare eller förråd och sedan låter livet bli lite lättare! Välkomna för inlämning mån-Tors 9-15 och fredag 9-13 och butikens öppettider!

2 kommentarer:

  1. Erika ditt förslag är lysande att rensa därhemma och skapa lite större utrymme och kanske lite mer lättstädat. Jag vill även passa på att tacka dig för trevliga inlägg och stilfulla bilder på denna blogg. Dina "konstnärstalanger" kommer verkligen till glädje och nytta för människor i nöd i Hässleholm och utöver världen. Fortsatt lycka till med denna blogg.

    SvaraRadera